Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers
adopt your own virtual pet!
Pisz swój dziennik w Internecie
życie rodzinne
Wróóóóciliśmy :-)

Piękne wakacje za nami :-)

Pierwszy tydzień spędziliśmy w gronie rodzinnym w Toskańskiej Cortonie. Wynajęliśmy razem przepiękną, wielką willę z basenem. Willa naprawdę boska, sto pokoi, na początku aż się w niej gubiliśmy... żeby sensownie porozdzielać sypialnie musieliśmy sobie rozrysować plan, bo ciągle gdzieś odkrywaliśmy nowy salonik czy sypialnię :-) Willa idealna na typowe włoskie upały. W tym roku jednak pogoda zrobiła nam psikusa i słoneczko zamiast we Włoszech, grzało w Polsce:-) U nas było czasem i 30stopni, nawet lekko ponad... ale nasz domek był wysoko w górach, i jak tylko na dole temperatura spadała np. do 25stopni, to u nas było już 18... deszczyk też sie przytrafił :-)

W sumie planowaliśmy, że ten pierwszy tydzień to będzie raczej basenowanie z małymi wyprawami na zwiedzanie... okazało się jednak, że w taką pogodę przyjemniej się spaceruje niż plażinguje, więc prawie codziennie odwiedzaliśmy jakieś miasteczko.

Dzieci w tym gronie spisują się super... właściwie znikają. W sumie dlatego też zostaliśmy na następny tydzień już tylko w naszej piątce, bo w pierwszym tygodniu dzieci nie miały czasu dla rodziców :-) Ten zestaw, w którym byliśmy sprawdza się znakomicie.

To nasz domek.

Pierwsze śniadanko w ogrodzie... następne poranki nie były już tak błogie pogodowo...

Tu ławeczki z innej strony...  w cieniu drzew...

Ewcia świetnie się sprawdzała w roli przedszkolanki. Tu uczyła dzieci kręcić hulagopem. Fajnie tak jej posłuchać: Widzicie, tak się to robi. Teraz Twoja kolej Janeczko. Świetnie, bardzo ładnie ci wychodzi... Teraz Franiu... itp :-)

No i pierwsze basenowanie...

c.d.n. :-)

wtorek, 05 sierpnia 2014, kajka271

• Drugi nocleg - pod Spoletto

Nasz drugi nocleg składał się z kilku apartamentów... okazało się jednak, że ponieważ dopiero od niedawna gospodarze zaczęli swoją działalność, do tego lato w t

• Perugia

W drodze na drugi nocleg zatrzymaliśmy się w Perugii. Dziwne miasto... na wzgórzu, ale podzielone na dwie części. Ponieważ był to tylko przystanek na trasie, ra

• Eremo Le Celle

Za oknem znów szaro... pospacerowego, wiosennego entuzjazmu starczyło tylko do wtorku... atmosfera w pracy nie nastraja optymistycznie... w efekcie na poprawę h